سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب
فرجی در گفتگو با سوره سینما:

سینماهای برگزیده جشنواره فجر معرفی و تقدیر می‌شوند

fajr-tajali-eradeh-meli

مدیر کل نظارت بر مراکز، اماکن و مشاغل سینمایی از معرفی سینماهای برگزیده جشنواره فیلم فجر در اختتامیه بخش تجلی اراده ملی خبر داد.

مدیر کل نظارت بر مراکز، اماکن و مشاغل سینمایی از معرفی سینماهای برگزیده جشنواره فیلم فجر در اختتامیه بخش تجلی اراده ملی خبر داد.

محمدرضا فرجی درباره دیجیتالی شدن سینماهای جشنواره فیلم فجر و تداوم این سیستم در سینماها به سوره سینما گفت: مالکیت سیستم پخش دیجیتال در طول سی و یکمین جشنواره فیلم فجر متعلق به سازمان سینمایی و موسسه رسانه‌های تصویری بود. این سیستم به صورت امانی در سینماها نصب شد. با پایان جشنواره در صورت خرید از طرف سینمادارها سیستم پخش دیجیتال برای آنها باقی خواهد ماند.

وی درباره استقبال تماشاگران از جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: آمار شرکت مخاطبان در جشنواره امسال و استقبال از فیلم ها قابل قبول و بسیار خوب است به طوری که ما تقریبا در طول روزهای جشنواره به جز دو روز سانس‌های فوق العاده داشتیم.

فرجی در پایان گفت: به زودی سینمای برتر جشنواره سی و یکم  از بین سالن‌های سینمایی که میزبان جشنواره فیلم  فجر بودند اعلام خواهد شد و در مراسم تجلی اراده ملی از سینماهای برگزیده تقدیر می‍‌‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>