سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۸:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «آه ای عبدالحلیم» در بوشهر و ایتالیا/ رد پای خواننده مصری در سینمای ایران

ehsan-abdipoor

احسان عبدی‌پور سومین فیلم بلند خود را جلوی دوربین می‌برد.

احسان عبدی‌پور سومین فیلم بلند خود را جلوی دوربین می‌برد.

عبدی‌پور که با اولین تجربه سینمایی «تنهای تنهای تنها» توانست مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد به سوره سینما گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» به تهیه‌کنندگی فاطمه ابوالقاسمی صادر شده و به زودی شرایط تولید فراهم می‌شود، فعلا ترجیح می‌دهم درباره جزییات صحبت نکنم. این فیلم یادی می‌کند از عبدالحلیم حافظ خواننده معروف مصری که اگرچه شاید در تهران خیلی شهره نباشد، اما مردم جنوب کشور او را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود: عبدالحلیم حافظ موزیسین و خواننده مصری است که در لابلای فیلم به آن اشاره می‌شود. نام فیلم هم متاثر از حضور این شخصیت است. واژه حلیم به معنی صبور و بردبار است و عبدالحلیم کنایه از بندگان صبور وبردبار است که گاهی در برخی مسایل صبر می کنند، در حالی که راه دیگری هم وجود دارد. دو سال پیش فیلم سینمایی «پاپ» را ساختم و به دنبال پروانه نمایشش هستم، هفته گذشته در جلسه ای که با رییس سازمان سینمایی داشتم با قول مساعد روبرو شدم امیدوارم شرایط اکران این فیلم هر چه زودتر مهیا شود.

فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» در ایتالیا و بوشهر به تهیه‌کنندگی فاطمه ابوالقاسمی فیلمبرداری خواهد شد. احسان عبدی‌پور دو سال قبل با فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>