سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

تجربه مهمتر از خودنمایی است/ همکاری دیبا زاهدی و حاتمی‌کیا

diba-zahedi1

بازیگر فیلم سینمایی «پنج ستاره» به زودی در فیلم سینمایی «بادیگارد» ظاهر می‌شود.

بازیگر فیلم سینمایی «پنج ستاره» به زودی در فیلم سینمایی «بادیگارد» ظاهر می‌شود.

دیبا زاهدی که برای فیلم سینمایی «بادیگارد» انتخاب شده در رابطه با تجربه جدید خود به سوره سینما گفت: حضور کارگردانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا و بازیگرانی مثل پرویز پرستویی و مریلا زارعی و همه عوامل دیگر این اطمینان را به من داد که علاوه بر همکاری تجربه خوبی در این پروژه خواهم داشت. اصولا همکاری با یک گروه خوب و حرفه ای باعث می‌شود بیشتر از کار لذت ببرم و حس واقعی بازیگری را به درستی تجربه کنم.

وی افزود: به نظر من طول نقش اصلا اهمیتی ندارد چراکه تجربه مهمتر از خودنمایی کردن است. وقتی کارگردان برای همه نقش‌ها حساسیت نشان می دهد و از بازیگران بهترین بازی را می‌خواهد اتفاق خوبی است. الان تعریف کردن از نقش شاید خیلی کارآمد نباشد اما تنها چیزی که می توان گفت اینکه با کار قبلی بسیار متفاوت است و امیدوارم در عمل هم بتوانم بازی خوبی ارائه دهم.

دیبا زاهدی اولین تجربه سینمایی خود را فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده آغاز کرد. او در فیلم سینمایی «بادیگار» ابراهیم حاتمی‌کیا با پرویز پرستویی، محمود عزیزی، بابک حمیدیان، فرهاد قائمیان، بهنوش طباطبایی و مریلا زارعی همبازی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>