سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۳۹۴ در ۳:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم «رستاخیز» به دلیل مضمون آن با استقبال مردم روبه رو می‌شود

rastakhiz

مدیر پردیس «راگا» اعلام کرد طیف‌های گسترده مخاطبان در این منطقه از فیلم «رستاخیز» استقبال خواهند کرد.

مدیر پردیس «راگا» اعلام کرد طیف‌های گسترده مخاطبان در این منطقه از فیلم «رستاخیز» استقبال خواهند کرد.

سوره سینما- فرجام آژیر مدیر پردیس «راگا» درباره طرح افطار تا سحر گفت: مردم مناطق جنوب شهر بیشتر به جهت فضای مذهبی و وجود هیأت‌های مختلف مایل هستند که در شب های ماه مبارک رمضان به عبادات مخصوص این ماه بپردازند و یا زودتر استراحت کنند تا برای برخاستن هنگام سحر مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: هر چند که ما از ساعت ۹ تا ۱۲ شب مخاطبان نسبتاً خوبی را برای فیلم های اکران شده در این طرح داشته ایم اما از ساعت ۱۲ شب به بعد انتظار چندانی برای استقبال مخاطبان نداریم.

این مدیر سینمایی با اشاره به اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش که در اکران عید فطر در سراسر کشور روی پرده خواهد رفت، گفت: از همین حالا امیدواریم که این فیلم به دلیل مضمون مذهبی خود بتواند با میزان استقبال بسیار خوبی از سوی مردم شهرری مواجه شود.

آژیر همچنین اعلام کرد: «رستاخیز» فیلمی است که می تواند طیف گسترده ای از مردم را به سالن های سینما بکشاند و از این رو ما برای هفته آخر این طرح (اکران افطار تا سحر) استقبال خوبی از سوی مخاطبان در پردیس سینمایی «راگا» پیش بینی می‌کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>