سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۴ در ۳:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز بازی علی سرابی در «عاشقانه‌های ناآرام»

ali-sarabi

علی سرابی از فردا دوم تیرماه به جمع بازیگران نمایش «عاشقانه‌های ناآرام» اضافه می‌شود.

علی سرابی از فردا دوم تیرماه به جمع بازیگران نمایش «عاشقانه‌های ناآرام» اضافه می‌شود.

سوره سینما- نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» به کارگردانی مریم جلالیان از ۲۸ خردادماه در تالار وحدت اجرا شده و این در حالی است که نام علی سرابی به عنوان یکی از بازیگران اثر در خبرها قید شده، اما در چند شب نخست اجرا، بازیگر دیگری ایفای نقش او را بر عهده گرفته است. فردا سه‌شنبه، دوم تیرماه با به پایان رسیدن فیلمبرداری «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی محمد یعقوبی، این بازیگر به گروه اضافه می‌شود و تماشاگران می توانند بازی او را نیز تماشا کنند.

نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» که به قلم نیما باغبانی و خسرو نقیبی نوشته شده، با روایت اپیزودیک خود به مرور سکانس های معروف عاشقانه در تاریخ سینمای ایران و جهان می‌پردازد. در این نمایش نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، فریبرز عرب‌نیا، پانته‌آ بهرام، یکتا ناصر، مهرداد صدیقیان و همچنین چهره‌های شاخص تئاتری همچون سیامک صفری، علی سرابی، نسیم ادبی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«عاشقانه‌های نا آرام» هر شب در ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>