سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۴ در ۳:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم «رستاخیز» در نمایشگاه قرآن

Rooze-Rastakhiz

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم رستاخیز، فیلم سینمایی «رستاخیز» که در اکران عید فطر در تهران و شهرستان ها روی پرده سینماها می رود مراسم افتتاحیه خود را در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می کند.

این مراسم شنبه ۲۰ تیرماه مصادف با ۲۴ رمضان در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و تجلیل از چند چهره هنری که با موضوع عاشورا فعالیت داشته اند، از بخش های آن خواهد بود. همچنین در این مراسم «رستاخیز» برای حاضران به نمایش درمی آید.

فیلم سینمایی «رستاخیز» جدیدترین ساخته احمدرضا درویش همزمان با عید سعید فطر با سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران خواهد شد. همچنین مقرر شده است همزمان با تهران، اکران شهرستان‌ها نیز انجام شود.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می شود. سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com  در دسترس علاقمندان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>