سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای برگزاری کلاس آموزشی برای سینماگران

sahebkar

معاونت علمی ریاست جمهوری آمادگی فراهم کردن بستر فیلمسازی برای سینماگران را دارد.

معاونت علمی ریاست جمهوری آمادگی فراهم کردن بستر فیلمسازی برای سینماگران را دارد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، سیدمحمد صاحب‌کار خراسانی با تاکید بر آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای همکاری با سینماگران تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های مختلف، آمادگی فراهم کردن بستر فیلم‌سازی برای سینماگران را دارد تا به این وسیله، سینماگری که صاحب ایده در زمینه ساخت فیلم یا مستند علمی است را با فضا و دستاوردهای علمی و فناورانه آشنا کند.

وی افزود: رویدادها و اتفاق‌های تلخ و شیرین شرکت‌های دانش‌بنیان به هیچ عنوان تخیلی نیست. به همین دلیل باید با یک پردازش مناسب سینمایی و البته با لحاظ کردن شاخصه‌های درام، این فعالیت‌ها را به عموم جامعه ارایه دهیم.

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی با اشاره به تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در کشور، یادآور شد: امروز حدود ۱۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان از معاونت علمی تاییده گرفته‌اند و برخی از آن‌ها نیز در دست بررسی هستند که فعالیت‌ بسیاری از این شرکت‌ها می‌تواند سوژه‌ی مناسبی برای بخشی از یک درام باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>