سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

حضور کشورهای آسیایی در جشنواره فیلم «یاس»

yas-festival

در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی یاس، مسابقه چشم‌انداز آسیا به بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره افزوده شد.

در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی یاس، مسابقه چشم‌انداز آسیا به بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره افزوده شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، این جشنواره در دو دوره گذشته، در ۵ بخش مسابقه ایران، ، مسابقه فیلم‌های پویانمایی بلند، مسابقه سینما- ویدیو، مسابقه طرح و ایده فیلم‌نامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شد که امسال چشم‌انداز آسیا به بخش مسابقه بین‌الملل اضافه شد.

بخش مسابقه چشم‌انداز آسیا با هدف تمرکز بر روی فیلم‌های بلند داستانی برگزیده و تاثیرگذار در حوزه آسیا و نیز شناسایی کلیه مخاطبین برای تعامل فرهنگی با کشورهای آسیایی به بخش بین‌الملل این جشنواره اضافه شد. در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره به آثار مسابقه چشم‌انداز آسیا جایزه و تندیس یاس زرین به بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی تعلق خواهد گرفت.

مؤسسه رسانه‌های تصویری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران، سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس را با هدف تشویق فیلم‌سازان و تقدیر از سازندگانی که مبادرت به تولید آثاری با مضامین اسلامی و ملی نموده‌اند، برگزار می‌کند. سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>