سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

معرفی هیات انتخاب و داوران بخش طرح و ایده جشنواره فیلم «یاس»

yas-festival

هیات انتخاب و داوران بخش طرح و ایده فیلمنامه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی، یاس معرفی شدند.

هیات انتخاب و داوران بخش طرح و ایده فیلمنامه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ ویدیویی، یاس معرفی شدند.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره فیلم‌ ویدیویی، با پایان مهلت ارسال آثار در بخش طرح و ایده فیلمنامه این دوره از جشنواره، اعضای هیات انتخاب و داوری این بخش معرفی شدند.  ‌فرهاد توحیدی، حبیب احمدزاده و رضا مقصودی در سومین جشنواره فیلم یاس، طرح و ایده‌های رسیده به دبیرخانه را انتخاب و به داوری آثار می‌پردازند.

سومین جشنواره فیلم یاس در ۵ بخش مسابقه ایران، مسابقه فیلم‌های پویانمایی بلند، مسابقه سینما- ویدیو، مسابقه طرح و ایده فیلم‌نامه، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود که امسال چشم‌انداز آسیا به بخش مسابقه بین‌الملل اضافه شد.

موسسه رسانه‌های تصویری در سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس بخش مسابقه «طرح و ایده فیلم نامه» را با توجه به اهمیت نقش فیلمنامه در ارتقای آثار سینمایی و ویدیویی و همچنین کشف استعدادهای جوان در حوزه فیلمنامه نویسی با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی ادبیات نمایشی و ارزیابی طرح ها و ایده های نو برگزار می‌کند. سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>