سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «سکوت کن» آماده نمایش می‌شود

sokoot-kon

تصویربرداری فیلم کوتاه «سکوت کن» ساخته پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری هفته گذشته به پایان رسید و این روزها در مرحله تدوین است.

تصویربرداری فیلم کوتاه «سکوت کن» ساخته پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری هفته گذشته به پایان رسید و در مرحله تدوین است.

سوره سینما – این فیلم کوتاه که در کرمان جلوی دوربین رفته است در یک هفته تصویربرداری شد و به ماجرایی مربوط به یک ساعت قبل از تحویل سال نو می پردازد. علیرضا اوسیوند؛ روشنک گرامی ؛ سجاد تابش و محمد کریم پور هم در «سکوت کن» ایفای نقش کرده اند.

عوامل این پروژه عبارتند از تهیه کننده:پریسا احمدی، کارگردان و نویسنده :پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری، مدیر فیلمبرداری:محمد رسولی، صدابردار:جمال دهقان، طراح صحنه و لباس:علی نفیسی، تدوین: علیرضا احمدی، مدیر تولید: علی کیوان، گریم:حجت بابایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز:امید میرزایی

این فیلم ساخته جدید مشترک آقایان پدرام پور امیری و حسین امیری دوماری است که فیلم مشترک قبلی این دو کارگردان با عنوان «قنات شهر خاموش» برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره تصویر سال همچنین برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره سما شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>