سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۴ در ۹:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

مستندسازان سوژه «دوربین مستند» شدند/ پخش «همدان چشم و چراغ ایران»

Mostanad-hamedan

«دوربین مستند» امروز با موضوع سفر مستندسازان به استان همدان از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

«دوربین مستند» امروز با موضوع سفر مستندسازان به استان همدان از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، «همدان چشم و چراغ ایران» عنوان این مستند درباره سفر دو روزه مستندسازان به استان همدان است و توسط سعید رسولی ساخته شده است.

در این اثر ۱۳ دقیقه ای، «دوربین مستند» با همسفران همدان در طول سفر همراه می شود و بازدید آنها از نقاط مختلف این استان از جمله گنبد علویان، یادمان عین القضات، مقبره ابوعلی سینا، شهر تاریخی هگمتانه، روستای دستکند ارزانفود، شهر زیرزمینی ثامن و… را به تصویر می کشد.

ضمن اینکه دیدار مستندسازان با استاندار همدان و رییس میراث فرهنگی این استان نیز در دل «همدان چشم و چراغ ایران» گنجانده شده است.

«دوربین مستند» همچنین مصاحبه هایی با مستندسازان و مسئولان استان همدان نیز ترتیب داده که در قالب این اثر روی آنتن می رود.

این قسمت از «دوربین مستند» با نام «همدان چشم و چراغ ایران» سه شنبه سوم شهریور ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>