سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» اکران شد

mohamad-ekran

انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از امروز در ایران آغاز شد.

انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از امروز در ایران آغاز شد.

سوره سینما – سینمای ایران سال های سال در انتظار رونمایی از فیلمی درباره زندگی حضرت محمد(ص) بوده است اما به دلایل مختلف این فیلم ساخته نشد تا اینکه مجید مجیدی تصمیم گرفت به خواست مردم و البته سینمای ایران لبیک گوید.

مجیدی مجیدی کارگردان این فیلم سینمایی برای ساخت فیلم «محمد رسول الله (ص)» انگیزه های محکمی داشت و به گفته این کارگردان در نشست خبری این فیلم، آزرده خاطر شدنش از توهین به ساحت مقدس پیامبر در رسانه ای در دانمارک باعث شد عزم خود را جزم و چراغ ساخت این فیلم سینمایی را روشن کند.

یکی از اتفاق های ارزشمند در این پروژه سینمایی بازدید مقام معظم رهبری از مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» بود که مجیدی حضور مقام معظم رهبری را برکت این فیلم عنوان کرد.

شهروندان تهرانی بیشترین بهای بلیت این فیلم سینمایی را با مبلغ  ۱۲ هزار تومان در سینماهایی که دارای سیستم نمایش «D» هستند می پردازند. همچنین بلیت این فیلم در پردیس‌های سینمایی ۱۰ هزار تومان، در سینماهای ممتاز ۸ هزار تومان و در سینماهای درجه یک ۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین مبلغ هزار تومان روی قیمت بلیت های سینماها در شهرستان ها کشیده شود به این معنا که اگر قیمت بلیت در سینمایی در یکی از شهرستان‌ها، ۶ هزار تومان بوده برای فیلم «محمد رسول الله (ص)» بهای بلیت ۷ هزار تومان می شود.

داستان فیلم به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که این امکان فراهم است تا قسمت‌های بعدی آن نیز ساخته شود و البته مجیدی نیز به این نکته اشاره داشته است که قصد ساخت قسمت های دوم و سوم آن را دارد و به گونه‌ای می توان آن را سه‌گانه‌ای از زندگی حضرت محمد (ص) دانست.

همچنین پیش فروش بلیت های این فیلم از طریق سایت سینما تیکت و سایت رسمی فیلم «محمد رسول الله (ص)» در دسترس است. آدرس رسمی سایت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» mohammadmovie.com است.