سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۴ در ۳:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

فروش «محمد رسول الله (ص)» به بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید

mohamad-s6

مدیر عامل شرکت سینمای نور تابان گفت: بسیاری از شهرهای فاقد سینما به برکت فیلم محمد رسول الله (ص) ، دارای سالن سینما شدند.

مدیر عامل شرکت سینمای نور تابان گفت: بسیاری از شهرهای فاقد سینما به برکت فیلم محمد رسول الله (ص) ، دارای سالن سینما شدند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان، محمد رضا صابری مدیر عامل شرکت نور تابان و تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) با اعلام این مطلب افزود : به برکت اکران فیلم محمد رسول الله (ص) و توسط بنیاد مستضعفان طرح تجهیز مجتمع های فرهنگی و تبدیل آنها به سینماها رو به پایان است و تا اواخر هفته آینده بسیاری از شهرهای که فاقد سالن سینما هستند به چرخه اکران می پیوندند.

وی ادامه داد : تاکنون شهرهای همچون ساوه ،لار ،ساوجبلاغ،بافت،تفت ،شهرضا ،اسفراین ، به چرخه اکران پیوستند و سایر شهرها نیز در ادامه این طرح به این چرخه می پیوندند.

صابری افزود : هم اکنون فیلم محمد رسول الله (ص) در ۸۵ سینما در شهرستانها و ۴۱ سینما درتهران به نمایش در آمده است .

وی ادامه داد : فروش فیلم روز سه شنبه ۱۰ شهریور در تهران ۱۴۶ میلیون تومان و در شهرستانها ۱۳۵ میلیون تومان بوده است و فروش این فیلم در مجموع تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>