سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۴ در ۵:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

نشست اکران‌کنندگان مردمی جشنواره عمار برگزار می‌شود

ammar-festival

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار از برگزاری نشست سراسری اکران‌کنندگان مردمی این جشنواره خبر داد.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار از برگزاری نشست سراسری اکران‌کنندگان مردمی این جشنواره خبر داد.

رضا کبودوند مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در گفت‌وگو با سوره سینما گفت: هدف از برگزاری این نشست، علاوه بر ارتباط و آشنایی اکران‌کنندگان مردمی با یکدیگر و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات حوزه اکران و بهبود آن، آموزش و ارتقای سطح فعالیت‌های اکران‌کنندگان با بکارگیری اساتید بومی است.

وی دراین‌باره ادامه داد: نشست سراسری جشنواره مردمی عمار، با حضور حدود ۱۳۰ نفر از رابطان و اکران‌کنندگان خودجوش که شامل اقشار مختلفی مثل دانشجو، دانش‌آموز، طلبه‌ و کارمند می‌شود، به مدت ۲ روز، از پنج‌شنبه هفته جاری در حسنیه هنر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کبودبند با اشاره به الگوسازی در جهت بکارگیری ظرفیت‌های بومی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، علاوه بر ارتباط و آشنایی رابطان و اکران‌کنندگان مردمی با یکدیگر و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات حوزه اکران و بهبود آن، آموزش و ارتقای سطح فعالیت‌های نیروهای مردمی کشور در حوزه مباحث نظری و فنی است.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در انتها افزود: درکنار برگزاری کلاس‌های آموزشی، گعده‌های مشورتی در جهت آسیب‌شناسی ادوار قبلی جشنواره و بررسی مشکلات اکران فیلم در نظرگرفته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>