سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۳:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز بسیج صداوسیما و جشنواره محمد(ص) پیامبر صلح

basij-jashnvare-mohamad

مرکز بسیج صدا و سیما و جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

مرکز بسیج صدا و سیما و جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح برای برگزاری باشکوه‌تر و انعکاس وسیع‌تر این رویداد بین‌المللی تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح مهدی حقیقی دبیرجشنواره بین المللی محمد(ص) پیامبر صلح با اعلام این خبر افزود: در نشست مشترکی که با حضور بنده و جناب آقای محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج صداوسیما برگزار شد مقرر شد مرکز بسیج رسانه ملی در برگزاری هرچه بهتر جشنواره به ما کمک کند.

وی از استقبال رئیس مرکز بسیج رسانه ملی از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح اعلام و اهمیت این رویداد بین المللی در جهان امروز خبر داد و اضافه کرد: مرکز بسیج رسانه ملی در راستای رسالت و ماموریت هایش وظیفه خود می داند تا از هیچ گونه حمایت و کمکی دریغ نکند و در این راستا قرار شد در زمینه برنامه سازی توسط همه شبکه های داخلی و برون مرزی، ساخت برنامه های ترکیبی، ساخت کلیپ های موضوعی، ساخت موسیقی، پخش تیزردر همه شبکه های داخلی و برون مرزی و … از این رویداد بین المللی حمایت نماید.

شایان ذکر است برپایه این خبر؛ جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان ها و مراکز مختلف کشور با اهدافی چون: تبلیغ جنبه های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالتآگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه ها و آموخته های هنرمندان/ ارایه تصویر واقعی از زندگی پیامبران و تاثیر آن در زندگی انسان ها و بهره گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی طراحی و برنامه ریزی شده است.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) پیامبر صلح همچنین، از کلیه فیلمسازان و مراکز تهیه و تولید فیلم دعوت کرد تا آثارشان را در قالب فیلم های کوتاه، مستند، ۱۱۴ ثانیه ای، کلیپ و نماهنگ و فیلم های موبایلی به دبیرخانه این رویداد سینمایی به نشانی: تهران- بالاتر از چهار راه ولیعصر- جنب دانشگاه هنر- خیابان رشت- بن بست اول – پلاک یک ارسال نمایند.

برپایه این خبر؛ نگاهی به حیات حضرت محمد (ص) و ویژگی و خصایص ایشان در قرآن کریم و جلوه های عینی آن در مناسبات و روابط فردی و اجتماعی جامعه امروز. این خصایص و ویژگی ها مانند:انسان دوستی، صلح خواهی، رأفت، یتیم نوازی، کمک به ضعیفان و مستمندان، عدالت جویی، مواساه، ساده زیستی، مردمی بودن، ارتباط با خدا، دعاو مناجات، توجه به محیط زیست، توصیه به رعایت حقوق حیوانات، مبارزه با نژاد پرستی و …/ استفاده ازسبک زندگی پیامبر (ص) درجهان امروزی/ پاسخ به تعابیر غلط از سیره پیامبر رحمت (ص)/ هرگونه محتوای مرتبط با تعالیم پربرکت حیات حضرت محمد (ص) …ازجمله موضوعات و محورهای جشنواره است.

این جشنواره دی ماه سالجاری به دبیری مهدی حقیقی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>