سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

سایت انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» رونمایی شد

shahzade-room

با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» وب‌سایت رسمی این فیلم رونمایی شد.

با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» وب‌سایت رسمی این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» Princess Of Rome در آبان ماه امسال، وب سایت رسمی این فیلم به آدرس princessofrome.ir رونمایی شد.

لذا مخاطبان محترم می‌توانند آخرین اخبار، آنونس، تیزر، پوستر، گالری تصاویر فیلم، افتخارات و جوایز، شناسنامه فیلم و عوامل، یادداشت‌ها، سینماهای در حال اکران، فروش بلیط فیلم و … از طریق این سایت مشاهده کنند.

همچنین مخاطبان انیمیشن «شاهزاده روم» می‌توانند از طریق آدرس ایمیل info@princessofrome.ir نظرات و پیشنهادات خود را درباره این اثر به دست عوامل برسانند.

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

«شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول سینمایی گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>