سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

مهلت شرکت در جشنواره سینماحقیقت تمدید شد

haghighat3

با درخواست جمعی از تهیه‌کنندگان و مستندسازان ، مهلت ثبت‌نام اینترنتی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت تا روز ۱۵ مهرماه ۹۴ تمدید شد.

با درخواست جمعی از تهیه‌کنندگان و مستندسازان ، مهلت ثبت‌نام اینترنتی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت تا روز ۱۵ مهرماه ۹۴ تمدید شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، مستندسازان محترم تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه ۹۴ فرصت دارند تا اطلاعات آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir ثبت کرده، کد رهگیری دریافت کرده، از فرم تکمیل‌ شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، به دبیرخانه جشنواره (به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵) ارائه نمایند.

برپایه این گزارش، روز ۱۵ مهرماه آخرین فرصت برای شرکت در بخش «مسابقه ملی» نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرمـاه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>