سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

رقابت ۱۰ فیلم در مسابقه چشم انداز آسیای جشنواره یاس

Yas-Fest-Logo2

اعضای هیات انتخاب مسابقه چشم انداز آسیا، از میان ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره ۱۰ فیلم را برای رقابت انتخاب کردند.

اعضای هیات انتخاب مسابقه چشم انداز آسیا، از میان ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره ۱۰ فیلم را برای رقابت انتخاب کردند.

سوره سینما – به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس، از میان فیلم‌های ارسال شده به مسابقه چشم انداز آسیا سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس، هفت فیلم خارجی، یک فیلم تولید مشترک ایران و سوئد و ۲ فیلم ایرانی برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب شدند.

اسامی فیلم های انتخاب شده به شرح ذیل است

«روستا» به کارگردانی لوان تاتبریزا از کشور گرجستان

«وقفه در سوارکاری» به کارگردانی توماچی ‌کا کاسورا از ژاپن

«کوچ‌نشینان آسمان» به کارگردانی میرلان ابدیکالیکو از کشور قرقیزستان

«تور وداع» به کارگردانی تاتجانامو هلمایر از ازبکستان

«بچه زبل» به کارگردانی سندیپ کومار از هند

«خانه شوم» به کارگردانی کن کوک از سنگاپور

«نوادگان» به کارگردانی یاسر طالبی تولید مشترک ایران و سوئد

«یک نفر، هر کی شد» به کارگردانی میکو ساتو از ژاپن و همچنین دو فیلم ایرانی “مردان آفتاب” به کارگردانی داریوش غذبانی و«ته‌چین» به کارگردانی مهدی حسین وند ۱۰ فیلمی هستند که در مسابقه چشم انداز آسیا جشنواره فیلم یاس به رقابت می‌پردازند.

همه آثار انتخاب شده برای حضور در این مسابقه تولید ۲۰۱۴ بوده به جز فیلم «روستا» که تولید ۲۰۱۵ است و نخستین نمایش خاورمیانه این فیلم در جشنواره فیلم یاس خواهد بود.

بخش مسابقه بین الملل سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس ، شامل مسابقه سینمای جهان و مسابقه چشم انداز آسیا می باشد که مسابقه چشم انداز آسیا برای اولین بار در این دوره از جشنواره در بخش مسابقه بین الملل گنجانده شده است.

بر اساس این خبر،فرشته طائرپور، امید روحانی و محمدمهدی یادگاری این آثار را برای حضور در مسابقه چشم انداز آسیا جشنواره یاس انتخاب کرده اند.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، یازدهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در استان مازندران به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>