سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۴ در ۵:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان سازمان سینمایی به مناسبت حادثه منا / پیام تسلیت درگذشت هما روستا

sazman-cinemayee

مدیران سازمان سینمایی و موسسات تابعه در کنار جامعه اصناف سینمای ایران روز دوشنبه برای همدردی با خانواده قربانیان حادثه منا ، در خانه سینما گردهم می آیند.

مدیران سازمان سینمایی و موسسات تابعه در کنار جامعه اصناف سینمای ایران روز دوشنبه برای همدردی با خانواده قربانیان حادثه منا ، در خانه سینما گردهم می آیند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی حادثه غم انگیز پنجشنبه دوم مهر در مراسم “رمی جمرات” در “منا” سازمان سینمایی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سینمای ایران در روزگاری که جوانان مسلمان را در آتش جهالت می‌سوزانند و دست به تحریف اسلام می زنند، با ارائه آثار مختلف همواره همراه و تصویرگر اسلام ناب محمدی بوده و سینماگران کشورمان نیز این روزها که بی کفایتی آل سعود، موجب حادثه ای بزرگ در ایام حج و نشانده شدن غمی بزرگ بر دل مسلمانان جهان شده، با گردهمایی در کنار یکدیگر، همدردی خود را با خانواده داغ دیده حجاج جان باخته این حادثه اعلام می کنند.

در این راستا مدیران سازمان سینمایی و موسسات تابعه نیز همراه با جامعه اصناف سینمای ایران به منظور همدردی با قربانیان این فاجعه دلخراش، دوشنبه ششم مهر در ساعت ۱۸ در ساختمان وصال خانه سینما گرد هم می آیند.

سازمان سینمایی همچنین از دیگر آحاد عرصه فرهنگ و هنر کشور و فعالان هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی و… دعوت می کند تا در این گردهمایی حضور یافته و همدردی خود را با خانواده قربانیان حادثه تلخ منا اعلام کنند.

پیام تسلیت سازمان سینمایی در پی درگذشت هما روستا

سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت بانو هما روستا چهره ماندگار سینمای ایران را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در این پیام آمده است: شادروان هما روستا، از بازیگران با اخلاق سینمای ایران بود و بررسی کارنامه این بازیگر توانا، نشان از گزیده کاری ایشان دارد.

فقدان این بانوی هنرمند سینمای ایران که سبقه ای طولانی در عرصه هنرهای نمایشی داشتٰ بدون شک در عرصه هنر هفتم احساس خواهد شد.

سازمان سینمایی فقدان این بانوی هنرمند سینما و تئاتر را به خانواده های سمندریان، روستا و جامعه هنری تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را از خداوند برای این بانوی ماندگار سینمای ایران مسئلت دارد.
آیین بزرگداشت بانو هما روستا در ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم فجر برپا شده بود.

هما روستا بازیگر سینما و تلویزیون، همسر استاد مرحوم حمید سمندریان بود که در سوم مهر ۱۳۲۵ به دنیا آمد و سوم مهر ۱۳۹۴ چشم از جهان فرو بست.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>