سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۴ در ۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

تداوم در اکران «۳۱۶»/ آغاز اکران در پردیس چهارسو

316

اکران فیلم «۳۱۶» به کارگردانی پیمان حقانی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ادامه خواهد داشت و به تازگی اکران این فیلم در پردیس چهارسو آغاز شده است.

اکران فیلم «۳۱۶» به کارگردانی پیمان حقانی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ادامه خواهد داشت و به تازگی اکران این فیلم در پردیس چهارسو آغاز شده است.

سوره سینما – به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، «۳۱۶» عنوان دومین فیلم پیمان حقانی است که نزدیک سه ماه از اکران این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه می گذرد و بنا بر استقبال مخاطبان و اعلام گروه سینمایی «هنر و تجربه» این فیلم از فروش قابل قبولی برخوردار است.

چندی پیش این فیلم جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم «وارنا» بلغارستان را دریافت کرد که تازه ترین جایزه جهانی این فیلم محسوب می‌شود. البته این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران سومین جشنواره فیلم «یاس» نیز پذیرفته شده است و این نخستین حضور این فیلم در یک جشنواره ایرانی به حساب می‌آید.

پردیس چهارسو هم با تازگی به چرخه اکران گروه سینمایی هنر و تجربه اضافه شده ایت و طی هفته جاری فیلم «۳۱۶» هر روز طی یک سانس در این گروه سینمایی اکران خواهد داشت.

«۳۱۶» فیلمی است که چهره بازیگرانش دیده نمی‌شود و روایت قصه بر عهده کفش ها، دست ها و پاها است، کفش هایی که از به دنیا آمدن تا زمان مرگ با ما هستند و شاید ما به آن ها اهمیتی ندهیم و ساده از کنار آن ها عبور کنیم.

عوامل اصلی فیلم «۳۱۶» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان حقانی، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا کشانی و پیمان حقانی، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: هایده صفی یاری، مجری طرح : بهناز اسکندرنژاد، طراحی صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، موسیقی: مهیار افشار، صداگذاری : ایرج شهزادی، حیدر نجفی، مدیر تولید : عبدالرضا اخوان ، بهرنگ سنجابی، اصلاح رنگ و نور و سازنده تیزر: ایمان تحسین، برنامه ریز: علی تیموری، دستیاران کارگردان: علی اعلایی نژاد ، بشیر اصلانیان، پریا صادق بیگی، دستیار تهیه کننده : پیام حقانی، مدیر تدارکات: محمد کشانی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سعید زارع، پدرام صادق بیگی، راوی: سارا وزیر زاده، گرافیست: پگاه گلدوست، مهتاب افشار، مشاور رسانه ای: سام بهشتی و عکاس: سید سجاد سلیمانی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>