سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

تماشای سریال «برکینگ بد» همراه با سریال «شهرزاد» از چهارشنبه هفته جاری

breaking-shahrzad

همزمان با توزیع قسمت اول سریال «شهرزاد»، اولین قسمت سریال پربیننده «برکینگ بد» نیز به خریداران هدیه داده می‌شود.

همزمان با توزیع قسمت اول سریال «شهرزاد»، اولین قسمت سریال پربیننده «برکینگ بد» نیز به خریداران هدیه داده می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از چهره نیوز شرکت تصویرگستر پاسارگاد،این دو سریال را که اولی از ممتازترین سریال های ایرانی و دیگری از ممتازترین سریال های خارجی دنیاست، در یک دی وی دی از چهارشنبه هفته جاری در سراسر کشور به مخاطبان عرضه می کند. خریداران نسخه اصل با خرید دی وی دی سریال، می توانند علاوه بر «شهرزاد» سریال «برکینگ بد» را همزمان با توزیع هر قسمت تماشا کنند.

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره انگیز ایران، پرهزینه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه ای را در طهران قدیم روایت می کند و سریال برکینگ بد، اولین سریال ثبت شده در کتاب گینس به عنوان ارزشمندترین سریال تاریخ است که ۱۰۰درصد نقدهای آن مثبت بوده و همچنین این سریال برنده جایزه های متعددی در Ammy Award و Golden Glob است.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از هفته جاری، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می شود.


2 thoughts on “تماشای سریال «برکینگ بد» همراه با سریال «شهرزاد» از چهارشنبه هفته جاری”

  1. شایان می‌گه:

    سریال«شهرزاد» یک سریال بسیار زیبا و فاخر است و قطعا یکی از ماندگار‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین و پرشکوه‌ترین سریال‌های تاریخ ایران‌زمین خواهد بود و در یادها جاودان باقی میماند

  2. شیوا می‌گه:

    سریال شهرزاد در آینده ای نزدیک بعنوان آثار برگزیده سینما و تلویزیون جهان شناخته خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>