سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

«شاهزاده روم» همزمان با روز دانش آموز اکران می‌شود

shahzade-room

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» از ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز در گروه آزاد اکران خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» از ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز در گروه آزاد اکران خواهد شد.

به گزارش سوره سینما ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اکران فیلم تحسین شده  «شاهزاده روم» گفت: فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» با توجه به مضمون و محتوایی که دارد همزمان با روز دانش آموز ۱۳ آبان ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.

وی درباره اکران گروه آزاد در فصل پاییز گفت: براساس آئین نامه شورای صنفی نمایش فیلم ها در این گروه بر اساس درخواست دفتر پخش بر طبق توافق تهیه کننده و کارگردان اثر به شورا ارایه می شود و با توجه به زمان بندی از پیش تعیین شده اکران می شود. این مهم در اکران فیلم در گروه آزاد باید لحاظ شود که فیلم هایی اکران در این گروه را دارند که حداقل با ۵ سالن سینما قرارداد داشته باشند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری ساخته شده است و «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>