سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب
بازی‌های رایانه ای در امتداد تولیدات سینمائی ؛

دعوت جشنواره عمار از علاقه‌مندان به تولید بازی‌های رایانه ای / مهلت ثبت نام تا ۳۰ آبان

ammar-festival

فراخوان تفصیلی نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه ای عمار در پنج موضوع و سه قالب منتشر شد.

فراخوان تفصیلی نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه ای عمار در پنج موضوع و سه قالب منتشر شد.

به گزارش سوره سینما ، جشنواره عمار در ششمین دوره، برای نخستین بار، دو بخش گرافیک و بازی های رایانه ای را به فهرست مسابقه خود اضافه کرد. دبیرخانه جشنواره در فراخوانی از عموم علاقه مندان به تولید بازی های رایانه ای دعوت کرد تا در این بخش شرکت و آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در بخشی از این فرخوان آمده است: «با توجه به اهمیت موضوع بازی های رایانه ای در دنیای معاصر و ضریب نفوذ و تاثیرگذاری آن در میان مخاطبان و همچنین وجود استعدادها و توان‌های جوان و با انگیزه در عرصه بازی‌سازی، جشنواره مردمی عمار در ششمین دوره، در کنار قالب‌های فیلم و گرافیک، جهت تکمیل چرخه تولید محصولات فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، حضور در عرصه بازی‌های رایانه ای را به عنوان دنباله بسیار مهمی از سینما در دستور کار قرارداده است.»

جشنواره بای های رایانه عمار در پنج موضوع برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در موضوعات «استقلال‌خواهی و استکبارستیزی»، «بیداری اسلامی»، «تحولات منطقه و مسئله فلسطین»، «فن‌آوری هسته‌ای»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «سبک زندگی ایرانی اسلامی» در جشنواره شرکت دهند.

همچنین قالب های مجاز برای شرکت در نخستین جشنواره بازی های رایانه ای عمار نیز «بازی نامه نویسی»، «بازی های اندروید» و «بازی های تک مرحله و چند مرحله کوچک PC» است و نشان می دهد جشنواره بازی عمار در نخستین دوره، تمرکز خود را بر تولید بازی های کم هزینه،کوچک و سهل الوصول قرار داده است.

در این فراخوان، آخرین مهلت ثبت نام آثار در تارنمای جشنواره به نشانی AmmarFilm.ir تا ۳۰ آبان ماه و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ آذر ماه ۹۴ و زمان برگزاری جشنواره ، دی ماه سال جاری در نقاط مختلف کشور اعلام گردیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>