سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۳:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی نهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت آغاز شد

haghighat3

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از  روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه‌ها و مدرسان آن که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور، طی روزهای ۲۳ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، به این شرح است:

از انتخاب دوربین تا تصحیح رنگ در فیلم مستند (رضا تیموری)، صدا، سکوت، موسیقی (فرشاد فدائیان)، سینمای مستند تجربی/ مستند بدون فیلمنامه (سیف‌اله صمدیان)، فیلمنامه در فیلم مستند (سورین ورمرش از فرانسه)، نکات کلیدی در راهیابی فیلم‌های مستند به بازارهای بین‌المللی و تامین فاندهای بین‌المللی (با حضور نمایندگان شبکه مستند اروپا EDN)

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (دوشنبه ۲۵ آبان‌ماه) تا پنجم آذرماه ۱۳۹۴ به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی این کارگاه‌ها نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوتِ حضور قرار می‌گیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، “گواهی حضور” اعطاء خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>