سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۴ در ۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با نشست خبری و اكران خصوصی ؛

گردهمایی هنرمندان سریال «شهرزاد» در سینما ملت

shahrzad1

عصر یکشنبه اول آذر، نشست خبری سریال «شهرزاد» در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

عصر یکشنبه اول آذر، نشست خبری سریال «شهرزاد» در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، تهیه کننده، سرمایه گذار، کارگردان و بازیگران این مجموعه نمایش خانگی در این نشست حضور دارند تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

نشست خبری سریال «شهرزاد» ، از ساعت ۶ عصر در گالری پردیس سینماملت، برگزار می شود و پس از اتمام نشست، اکران خصوصی قسمت ششم به علاوه خلاصه ای از قسمت های اول تا پنجم سریال شهرزاد، آغاز می شود.

افتتاحیه نمایشگاه عکس های سریال «شهرزاد» نیز از دیگر برنامه های این نشست است. این نمایشگاه به مدت یک هفته در گالری سینما ملت برپاست.

هنرمندان در حاشیه این نشست با علاقه مندان و مخاطبان این سریال نیز دیدار می کنند.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۲مهرماه، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش شد. تاکنون پنج قسمت از این مجموعه توزیع گردیده است.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از  ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند. سریال «شهرزاد» هر هفته، دوشنبه ها منتشر می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>