سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۴ در ۶:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز فعالیت سامانه ثبت‌نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره فیلم فجر

Fajr34_4

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر از آغاز فعالیت سامانه ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در برج میلاد خبر داد و گفت: اهالی رسانه برای ثبت درخواست صدور کار جشنواره از روز یکشنبه به سایت جدید جشنواره مراجعه و ثبت نام کنند.

 به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سید صادق موسوی افزود: با راه اندازی سایت جدید جشنواره فیلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه ۶ دی در این سایت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره هستند می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.fajrfilmfestival.ir ثبت درخواست کنند.

وی با اشاره به سهمیه اعلام شده به رسانه ها از طریق روابط عمومی برای دریافت کارت جشنواره تاکید کرد: درخواست های ارائه شده از طریق سامانه اینترنتی کارت جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تقاضا داریم بر اساس سهمیه های اعلام شده، ثبت نام در سامانه انجام شود.

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در سامانه صدور کارت جشنواره تا پایان روز یکشنبه ۱۳ دی خواهد بود عنوان کرد: از اهالی رسانه می خواهیم در فرصت مقرر به سامانه یاد شده مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، ستاد برگزاری را یاری کنند.

موسوی تاکید کرد: اهالی رسانه در زمان ثبت نام می بایست اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، عکس پرسنلی و معرفی نامه رسانه خود را تکمیل کنند.


One thought on “آغاز فعالیت سامانه ثبت‌نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره فیلم فجر”

  1. شایان می‌گه:

    کارگردان شبکه خانگی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>