سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما استقلال:

«حوض نقاشی» و «رسوایی» در اکران نوروز رقیب هم هستند

hoze-naghashi8

امیرهوشنگ پاسبانیان با توجه به روزهای نخست اکران نوروزی تاکید کرد رقابت اصلی برای جذب مخاطب بین فیلم‌های «حوض نقاشی» و «رسوایی» است.

امیرهوشنگ پاسبانیان با توجه به روزهای نخست اکران نوروزی تاکید کرد رقابت اصلی برای جذب مخاطب بین فیلم‌های «حوض نقاشی» و «رسوایی» است.

سوره سینما- سینما استقلال یکی از مهمترین سالن‌های حوزه هنری در تهران این روزها میزبان فیلم سینمایی «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی است. مدیر سینما استقلال درباره فروش فیلم «تهران ۱۵۰۰» به خبرنگار سوره سینما گفت: فروش نسبتا بد نبود، اما هنوز برای رسیدن به حد عالی نیازمند گذشت زمان هستیم. فکر می‌کنم در اکران نوروزی «رسوایی» و «حوض نقاشی»  فروش خوبی داشته باشند و به بقیه فیلم ها چندان امیدوار نیستم، چون به نظرم آن فیلم‌ها،  فیلم عید نوروز نبودند.

پاسبانیان تاکید کرد: چینش فعلی، چینش خوبی نیست و در واقع  به شکلی است که تنها بخشی از مخاطبان سینما را به سالن‌ها می‌آورد. وقتی ما پنج سرگروه داریم، باید پنج فیلم هم سطح اکران شود. این تصور که اگر همه فیلم های قرار گرفته در اکران نوروزی گیشه پسند باشند، فیلمسوزی رخ داده است، تصور اشتباهی است. به این دلیل که در این وضعیت رقابت معنای خود را از دست خواهد داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>