سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب
20 تا 29 فروردین‌ماه/

حوزه هنری با برنامه‌های ویژه به استقبال روز هنر انقلاب می‌رود

hozeh-honari

حوزه هنری با فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی با برنامه‌هایی ویژه میزبان هنرمندان، متخصصان و اندیشمندان است.

حوزه هنری با فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی با برنامه‌هایی ویژه میزبان هنرمندان، متخصصان و اندیشمندان است.

سوره سینما- پایگاه خبری- تحلیلی حوزه هنری نوشت: حوزه هنری با فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی برنامه های ویژ ه ای فرهنگی، هنری و پژوهشی تدارک دیده است که علاقه مندان می توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ فروردین شاهد این برنامه ها باشند. سه شنبه ۲۰ فروردین و همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی در نگارخانه ابولفضل عالی و گالری شماره ۱ خانه عکاسان ایران و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در گالری شماره ۲ خانه عکاسان ایران افتتاح می شود.

علاقمندان می توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ برای بازدید از نمایشگاه ها به حوزه هنری مراجعه کنند. چهارشنبه ۲۱ فروردین نیز در ادامه ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی نشست پژوهشی نظریه پردازی و آموزش در هنر انقلاب اسلامی  با حضور دکتر مجید شاه حسینی، دکترحسن عباسی و مجید جعفری لاهیجانی از ساعت  ۱۰ تا ۱۳  و نشست پژوهشی ادبیات و انقلاب اسلامی  با حضور دکتر علیرضا حافظی، علی محمد مودب و دکتر منوچهر اکبری از ساعت  ۱۵ تا ۱۸ در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

همچنین شنبه ۲۴ فروردین نشست پژوهشی سینمای انقلاب اسلامی با حضور منوچهر محمدی، رضا میرکریمی و شهریار بحرانی از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ۲۴ و نشست پژوهشی هنرهای نمایشی و انقلاب اسلامی با حضور دکتر رحمت امینی، دکتر علی منتظری و دکتر سعید کشن‌فلاح از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ در تماشاخانه مهر برگزار می شود. نشست تخصصی مروری بر آثار سینمایی انقلاب اسلامی نیز دوشنبه ۲۶ فروردین با نمایش فیلم های «بید مجنون» و «خداحافظ رفیق» اجرا می شود.
در این روز شب شعر انقلاب اسلامی نیز با حضور شاعران انقلاب اسلامی و آیینی از  ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۰۰ در تماشاخانه مهر برگزار می شود. نشست پژوهشی هنرهای تجسمی و انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های این روز است که از ساعت  ۱۰:۰۰ تا  ۱۳:۰۰ پذیرای علاقه مندان است. همچنین نشست پژوهشی ادبیات و انقلاب اسلامی با حضور دکتر علیرضا حافظی، علی محمد مودب و دکتر منوچهر اکبری از ساعت  ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برگزار می شود.

سه شنبه ۲۷ فروردین مرور آثار سینمایی انقلاب اسلامی با نمایش فیلم های سینمایی خیلی دور، خیلی نزدیک و فیلم سینمایی یه حبه قند  ادامه دهنده ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی هستند. نشست پژوهشی موسیقی انقلاب اسلامی نیز با حضور دکتر پیروز ارجمند، دکتر حسام الدین سراج و محمد گلریز ساعت ۱۰ تا ۱۳ ایم روز برگزار می شود.چهارشنبه ۲۸ فروردین مروری بر آثار سینمایی انقلاب اسلامی با نمایش فیلم های شب بخیر فرمانده، خدا نزدیک است، آخرین ملکه زمین و فرزند خاک از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۰ ادامه پیدا می کند.

در این روز همچنین نشست تخصصی پژوهشی ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی با حضور علیرضا کمره¬ای، دکتر احد گودرزیانی و علیرضا قزوه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ در تماشاخانه مهر برگزار می شود. پنجشنبه ۲۹ فروردین و آخرین روز از برگزاری ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری علاقه مندان شاهد پخش فیلم های به همین سادگی، زخم شانه حوا، بیداری رویاها و سیب و سلما خواهند بود. علاقمندان می توانند برای استفاده از برنامه های ویژه روز هنر انقلاب اسلامی به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه ، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>