سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۴ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

فرج الله سلحشور به لقا الله پیوست

salahshoor

فرح الله سلحشور سینماگر انقلابی کشورمان صبح ۸ اسفند ماه پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش سوره سینما ، فرج الله سلحشور کارگردان انقلابی و شناخته شده سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران در بخش مراقبت های ویژه بستری بود سرانجام به معبود خویش پیوست.

او که از ۲۷ دی ماه امسال بر اثر وخامت حالش در بیمارستان بقیه الله (عج) بستری بود، قصد داشت مجموعه موسی پیامبر (ع) را هم کارگردانی کند.

این بازیگر،چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان ایرانی متولد ۱۳۳۱ قزوین بود و همزمان با سالهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم توبه نصوح در سال ۱۳۶۱ در حوزه هنری آغاز کرد.

سلحشور علاوه بر فیلمسازی در عرصه سینما و تلویزیون، کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر،مردان آنجلس و یوسف پیامبر را برای صدا و سیما در کارنامه دارد.

اخبار مراسم تشییع و ترحیم شادروان فرج الله سلحشور متعاقبا اعلام خواهد شد.

سوره سینما درگذشت این کارگردان متعهد انقلابی را تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی طلب می‌نماید.

 


One thought on “فرج الله سلحشور به لقا الله پیوست”

  1. شیرین حسینی می‌گه:

    درود خدا بر تو باد..بر تویی که بهترین نویسنده بودی..صادقترین کارگردان هنر اسلامی در گفتار و کردار..تویی که جانت را از جوانی برای دین و قران فدا نمودی..تویی که بیشترین قدرناشناسیها دیدی و اتهامها شنیدی ولی صبور بودی همچو کوهیی که تلاطم جفای طوفانها نتوانست مستدام ماندنش را دگرگون سازد..سلام بر تو..تا ابد الدهر باقیست..مرتبه ات در رضوان الهی روز افزون باد..مهرت پر فروغ..یادت جاودان ..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>