سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «برف روی کاج‌ها» درباره موشک‌باران تهران فیلم می‌سازد/ همکاری با تهیه‌کننده «ابد و یک روز»

peyman-maadi

پیمان معادی تصمیم گرفته به سراغ ساخت دومین اثر سینمایی خود با نام «بمب» برود.

به گزارش سوره سینما، پیمان معادی نویسنده و بازیگر سینمای ایران که شش سال پیش با ساخت فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» به جرگه فیلمسازان ایرانی نیز پیوست، حالا تصمیم گرفته به سراغ ساخت دومین اثر سینمایی خود با نام «بمب» برود.

وی که از مدت‌ها قبل خبر نوشتن فیلمنامه‌ای با موضوع دفاع مقدس را داده بود، به تازگی نگارش فیلمنامه نهایی اثرش را به اتمام رسانده است و قرار است با صدور پروانه ساخته به سرعت وارد پیش تولید شود.

معادی بعد از ساخت «برف روی کاج ها» در حوزه بازیگری فعال‌تر از قبل شد و سال گذشته با حضور در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» یکی از شانس‌های اصلی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر بود. وی حالا پس از پشت سرگذاشتن این تجربه موفق قصد دارد تا در دومین فیلم خود، علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نقش اصلی نیز حضور داشته باشد.

داستان «بمب» در دهه۶۰ می‌گذرد و حوادث آن پیرامون ماجراهای موشک‌باران تهران و شرایط سخت مردم در آن دوران است. موضوعی که پیش از این در سریال «وضعیت سفید»به کارگردانی حمید نعمت‌الله به خوبی نمایش داده شده بود. هرچند که معادی در گفت‌و‌گویی که با فیم نت‌نیوز داشته در ارتباط با این اثر گفته است: کار بمب از همه کار هایی که ساخته شده خیلی متفاوت است و یکی از دغدغه‌های من ساختن فیلم در مورد دفاع مقدس است و خیلی دوست دارم در مورد جنگ بنویسم و موضوعاتی را بنویسم که دوستداریم دنیا آن را بشنود ولی فیلمنامه بمب کاملا متفاوت است، هرچند که قبلا همه چیز را همه گفته‌اند ولی این فیلمنامه لحن و لحجه خود من را دارد.

پیش از این قرار بود که معادی در فیلم «نگار» رامبد جوان حضور پیدا کند و با گروهی از عوامل این فیلم به سراغ ساخت دومین پروژه سینمایی خود برود، ولی روزنامه سینما در خبری که امروز منتشر کرده با ذکر نام سعید ملکان، از او به عنوان تهیه‌کننده قطعی و طراح گریم احتمالی این پروژه نام برده است. اگر این اتفاق بیفتد این دومین همکاری سعید ملکان و پیمان بعدی بعد از «ابد و یک روز» است.

قرار است پروانه ساخت «بمب» تا هفته آینده صادر شود و در این صورت برنامه‌ریزی برای آغاز فیلمبرداری این اثر از اوایل اردیبشهت ماه خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>