سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

امروز؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فیلم مدافعان حرم

modafeane-harafm

امروز(۳۱ فروردین ماه) آخرین مهلت ثبت نام و ارسال فیلم های فیلمسازان و علاقمندان به جشنواره فیلم مدافعان حرم است.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، مهلت ثبت نام و ارسال آثار از سوی فیلمسازان و مخاطبان با موضوع مقاومت و مدافعان حرم امروز(۳۱ فروردین ماه) به پایان می رسد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir آثار خود را در روز پایانی ثبت نام و به دبیرخانه ارسال کنند.

باتوجه به اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ فیلم در دبیرخانه ثبت نام شده در روز پایانی تعداد آثار رو به افزایش قابل توجهی است.

شایان ذکر است؛ این جشنواره میزبان تمامی آثار با موضوع مقاومت و دفاع از حرم است و به طور ویژه از فیلم‌های با موضوع شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

بخش های مختلف این جشنواره شامل ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت، نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت است.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی ۵ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا ۳۱ فروردین‌ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>