سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

دبیر اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه استعفا کرد

video_resaneh

مصطفی محمودی دبیر اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سوره سینما، مصطفی محمودی دبیر اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه به دلیل نبود وفاق و همدلی میان اعضای این اتحادیه از سمت خود استعفا کرد.

محمودی درخواست استعفای خود را در تاریخ دهم آذر ماه سال ۹۴ به اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه ارائه کرد که این استعفا در جلسه ۲۰ اردیبهشت ماه مورد قبول قرار گرفت.

در متن این استعفا آمده است:

«از آنجا که متاسفانه در شرایط کنونی فضا و ابزار مناسب برای پیشبرد بهینه امور و همچنین وفاق و همدلی لازم بین اعضای محترم (که لازمه وجود یک تشکل صنفی قدرتمند است) وجود ندارد و همچنین با عنایت به افزایش مشغله های علمی و دانشگاهی اینجانب و برخی تنگناهای مالی موجود در اتحادیه با توجه به برآیند مسائل یاد شده و همچنین تراکم کاری و آشفتگی عجیب در امور مختلف مرتبط با صنف که خارج از توان فکری و جسمی بنده است، ضمن سپاس فراوان از حسن اعتماد اعضای محترم برای دو دوره هیات مدیره اتحادیه در انتخاب و ایفای اینجانب به عنوان دبیر این تشکل صنفی بدینویسله استعفای خود را از این سمت اعلام می دارم.

امیدوارم فرد جایگزین بتواند در انجام امور محوله و رشد و اعتلای افزون اتحادیه توفیق داشته باشد. ضمنا بنا به وظیفه اخلاقی تا زمان تعیین دبیر جدید بر خود فرض می دانم تا وظایف مربوط به دبیرخانه اتحادیه را به نحو احسن انجام دهم.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>