سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

رد کامل آخرین فیلم کاهانی در شورای پروانه نمایش

eradatmand

براساس اخبار رسیده فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی نتوانسته نظر مثبت شورای پروانه نمایش جلب کند و به طور کامل رد شده است.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی کارگردان پرحاشیه سینمای ایران است که چندی پیش با پشت سرگذاشتن مراحل تولید، برای دریافت پروانه نمایش، راهی شورای پروانه نمایش وزارت ارشاد شد.

این فیلم قصه سه دختر است که درگیر ماجراهایی می شوند، اما آنچه که باعث جلب توجه به این فیلم شد، استفاده کاهانی از یک مدل خانم به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی فیلمش بود که باعث جنجال‌های بسیاری پیرامون موضوع فیلم و دلیل استفاده از یک مدل در آن شد.

البته کاهانی در سابقه کاری خود، همواره با حاشیه‌های عجین بوده است و «استراحت مطلق» فیلم قبلی او نیز با اصلاحات فراوان راهی اکران شد.

اما امروز خبرگزاری مهر در خبری اعلام کرده که جدیدترین ساخته سینمایی کاهانی نتوانسته نظر مثبت شورا را برای دریافت پروانه نمایش جلب کند و حتی مساله با اصلاحیه نیز برطرف نمی‌شود.

سعید خانی تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگو با مهر عنوان کرده بود: در صورت صدور پروانه نمایش «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، در نظر داریم فیلم را برای نوبت دوم اکران عید فطر نمایش دهیم.

در حالی که مدتی است از ارائه این فیلم به شورای صدور پروانه نمایش می گذرد اما خبری از دریافت مجوز اکران فیلم و یا حتی اعمال اصلاحات روی آخرین ساخته کاهانی به گوش نمی رسید تا اینکه در آخرین اطلاعات کسب شده احتمال رد کامل این فیلم قوت گرفته است.

مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی، سحر دولت شاهی بازیگران زن «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» هستند و مهران غفوریان نیز نقش مرد داستان را ایفا می‌کند.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>