سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۵ در ۵:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

علی ملاقلی‌پور به سراغ «گاو بازی» رفت/ قصه «سیامک و سیاوش» احتمالا پائیز کلید می‌خورد

ali-molagholipoor

علی ملا‌قلی‌پور گفت: نگارش فیلمنامه «گاو بازی» به پایان رسید و ممکن است اوایل پاییز فیلمبرداری این اثر سینمایی را آغاز کنیم.

به گزارش سوره سینما ، علی ملا‌قلی‌پور در گفت‌وگویی در ارتباط با جدیدترین فعالیتش در سینما گفت: به تازگی نگارش فیلم‌نامه‌ای را با عنوان «گاو بازی» به پایان رساندم و قرار است اولین گام‌ها را برای ساخت آن برداریم. این فیلم سینمایی به نوعی یک کار تیمی محسوب می‌شود. در نگارش این فیلمنامه سیامک طارم سری در تحقیقات انجام شده بسیار کمک کرد و مهدی سلیمانی منصور در نگارش بنده را همراهی کرد.

کارگردانی فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» درباره قصه جدیدترین فیلمنامه «گاو بازی» گفت: سیامک و سیاوش برادران دو قلو، همسان و کاملاً شبیه به هم هستند. سختی‌ها و گرفتاری‌های پی در پی زندگی سیامک را به نقطه‌ای رسانده که زندگی‌اش را شرط بندی می‌کند.

این کارگردان جوان در ادامه با اشاره به این‌که فضای این فیلم سینمایی اجتماعی ماجراجویانه است اظهار کرد: به هیچ عنوان فیلمنامه «گاو بازی» شبیه به «قندون جهیزیه» نیست و قرار نیست خاطب در آن شاهد موقعیت‌های کمدی باشد. تماشاگر در فیلمنامه «داور بازی» شاهد موقعیت‌های  ملتهب ماجراجویانه پر اتفاقی خواهد بود.

ملا‌قلی پور درباره زمان فیلمبرداری این فیلم‌نامه گفت: ابتدا باید بگویم که این اثر سینمایی حدود شش بازیگر اصلی دارد هنوز تهیه‌کننده این فیلم‌نامه مشخص نشده است. اگر همه چیز طبق روال پیش برود ممکن است اوایل پاییز فیلمبرداری را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>