سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
توسط سازمان بسیج دانشجویی؛

اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت در دانشگاه‌های کشور

moghavemat

سازمان بسیج دانشجویی در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای اکران فیلم‌ها در دانشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دکتر گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی به منظور گسترش ابعاد برگزاری جشنواره در فضای دانشگاه‌های کشور و بهره‌گیری بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مراکز و کانون‌های بسیج دانشجویی برگزار شد.

محمد خزاعی دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ابتدای این نشست به تشریح ابعاد برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی در سطح ملی و بین‌المللی پرداخت و گفت: جشنواره فیلم مقاومت در سال‌های اخیر با احیای مجدد توسط بنیاد فرهنگی روایت، توانسته بارقه‌ای جدی از امید را در میان اهالی هنر و سینما بویژه، سینماگران و فعالان حوزه مقاومت و دفاع مقدس در داخل و منطقه رقم بزند. این جشنواره همواره توانسته است برغم تلاش‌های گسترده جریانات نفوذی، پناهگاهی امیدبخش و امن برای دلسوزان و هنرمندان دغدغه مند این حوزه را باشد.

وی خاطرنشان ساخت: جشنواره در این دوره به لحاظ تنوع و گستردگی جغرافیایی و کثرت و تنوع موضوعی و مضمونی متمایز است و قطعا، در این زمینه سازمان بسیج دانشجویی با توجه به محوریت و نقش مهم آن در فضای دانشگاه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی می‌تواند مهم و موثر باشد.

دکتر گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در ادامه این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در محیط‌های دانشگاهی آمادگی سازمان بسیج دانشجویی را برای مشارکت و همکاری این حرکت ارزشمند اعلام کرد و گفت: هیچ شکی نیست که این جشنواره مهم و ارزشمند است و هرچه بتوانیم بیشترحمایت و کمک نمائیم گامی در مسیر توسعه و تقویت یک کار ارزشی برداشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است جشنواره مقاومت در فضای تخصصی به بدنه مردم نزدیک‌‌تر شود و هرچه مردمی‌تر شود آثار و برکات آن هم بیشتر خواهد بود و سازمان بسیج دانشجویی از ظرفیت‌های خوبی در دانشگاه‌ها برخوردار است و در کنار شما خواهد بود.

شایان ذکر است در این نشست مشترک آقایان: وجدانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره نیز حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>