سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

مشارکت خانواده‌های ایرانی در ساخت تیتراژ «با من خوش میگذره!»

ba-man-khosh-migzare

سازندگان «با من خوش میگذره!» قصد دارند با استفاده از تصاویر مردم ایران در اقصی نقاط کشورمان،تیتراژ این مجموعه را آماده کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، با پایان تصویربرداری سری نخست مجموعه «با من خوش میگذره!» در لبنان،این روزها آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است تا برای توزیع در اوایل شهریور ماه آماده شود.یکی از ایده های گروه تولید برای ساخت عنوان بندی این مجموعه مفرح،استفاده از تصاویر مردم ایران به عنوان مخاطبان اصلی اثر است.بر همین اساس از کسانی که مایل هستند تصاویرشان در تیتراژ برنامه مورد استفاده قرار گیرد،خواسته شده تا عکسی از خود یا به همراه خانواده را از طریق تلگرام یا واتس اپ به شماره ٠٩١٠١٠۵۵٣٢٢ ارسال کنند.

اولویت نیز با عکسهایی است که با لباس محلی یا در کنار میراث فرهنگی،آثار باستانی و یا مناطق بکر و زیبای کشور گرفته شده که ممکن است از جنبه های گردشگری هم برخوردار باشند و یا پرچم ایران در تصویر نمود روشنی داشته باشد.همچنین هوطنان می توانند تصویری از خود در خلال برگزاری برنامه های آیینی و سنتی و ملی را گرفته و برای بهر گیری در این تیتراژ به شماره یاد شده ارسال کنند.علاقه مندان تا پایان تیر ماه فرصت دارند عکسهای خود را ارسال کنند.

سری بعدی مجموعه قرار است دریکی از سه کشور کره جنوبی،روسیه یا مالزی جلوی دوربین رود.

امیرحسین صدیق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در سری نخست مجموعه «با من خوش میگذره!» به رقابت پرداخته اند.این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه ، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی،نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور داشته اند.

هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

هربرنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند.درهر قسمت یک نفرازسه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده،تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند. لیدریک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد وهزینه تخصیص یافته برای یک روزچهار صد دلار است.

عوامل مجموعه عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم،مشاور پروژه:رضا شاکری،مدیر تولید:مجتبی آتش زمزم،مدیرتصویربرداری:مرتضی خانمحمد،تصویربردار هوایی:مسعود اردلانی،صدابردار:حسین قورچیان،تدوین:کاووس آقایی،مدیر تولید:لبنان مجدی مشموشی،هماهنگی تولید لبنان:کاظم عزیزی،دستیار تهیه کننده:ابوالفضل آتش زمزم،گرافیست:مهدی وجدانی،عکاس:محمد حسین وجدانی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>