سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

تدوین «ماه‌گرفتگی» از هفته آینده آغاز می‌شود

Mah_Gereftegi

کارگردان فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» گفت: داستان و قصه های فیلم «ماه گرفتگی» در فضای اتفاقات «سال ۸۸» می گذرد. لوکیشن های فیلم بسیار پراکنده بوده و در تهران، مشهد، کهریزک و… می گذرد.

به گزارش سوره سینما، مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» گفت: کار فیلمبرداری این فیلم سینمایی چندی است که به پایان رسیده است و پس از اندکی استراحت کار تدوین و صداگذاری این فیلم آغاز می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کار تدوین ماه گرفتگی از هفته آینده آغاز خواهد شد. البته تدوینگر این کار هنوز مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که کار تدوین را خودم انجام بدهم و یا از تدوینگران حرفه ای استفاده کنم.

این کارگردان ادامه داد: پیرامون انجام صداگذاری و موسیقی این فیلم نیز باید به این نکته اشاره کنم که صداگذار و مسئول موسیقی این فیلم نیز در هفته های آینده مشخص خواهد شد.

اطیابی خاطرنشان کرد: درمورد خط داستانی و زمان اکران فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» نیز باید به این نکته اشاره کنم که باید منتظر ماند تا ساخت این فیلم به پایان برسد تا بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر پیرامون آن توضیح بدهیم. زیرا تا تولید این فیلم به پایان نرسیده نمی توانیم زاویه نگاه خود در این فیلم پیرامون وقایع سال ۸۸ را بیان کنیم.

وی اضافه کرد: در حقیقت تمامی مراحل ساخت فیلم باید به پایان برسد و یکی دو اکران را پشت سر بگذارد و در جشنواره های داخلی نمایش داده شود آن وقت است که می توانیم پیرامون آن صحبت کنیم. اما به طور کلی در حال حاضر قصد بازگو کردن قصه این فیلم را نداریم.

این کارگردان تصریح کرد: داستان و قصه های فیلم «ماه گرفتگی» در فضای اتفاقات سال ۸۸ می گذرد. البته خود فیلم خیلی به صورت مستقیم به ماجراهای سال ۸۸ نمی پردازد. لوکیشن های فیلم بسیار پراکنده بوده و در تهران، مشهد، کهریزک و قطار می گذرد.

منبع: نسیم آنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>