سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۵ در ۱:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
قابل توجه علاقه مندان به سینما و مستند:

ثبت نام نخستین دوره تابستانی مدرسه هنر و رسانه آینه آغاز شد

madreseh-ayneh

دوره های تابستانی مدرسه آینه از ۱۳ام مرداد ماه ۹۵ آغاز می شود. با توجه به محدودیت ظرفیت کلاسها، علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند نهایتا تا ۱۱ام مرداد ماه از طریق سایت آینه به آدرس ayenehschool.ir در کلاسهای مدنظر خود ثبت نام کنند.

به گزارش سوره سینما، نخستین دوره فصلی مدرسه هنر و رسانه آینه برگزار می شود. در این دوره آموزشی، ۱۰ عنوان ذیل سه دسته «کارگاه های تخصصی مستندسازی»، «دوره های مقدماتی آموزش نرم افزار» و «دوره های ویژه» ارائه می شود که توضیحات این عناوین آموزشی در جدول زیر آمده است.

honaro-ayneh

بر اساس این گزارش، دوره های تابستانی مدرسه آینه از ۱۳ام مرداد ماه ۹۵ آغاز می شود. با توجه به محدودیت ظرفیت کلاسها، علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند نهایتا تا ۱۱ام مرداد ماه از طریق سایت آینه به آدرس ayenehschool.ir در کلاسهای مدنظر خود ثبت نام کنند. همچنین ۳۰ درصد تخفیف برای «دانشجویان» جهت شرکت در این کلاسها در نظر گرفته شده است.

photo_2016-07-27_13-05-22

گفتنی است تمامی عناوین ارائه شده در این دوره تابستانی، حاصل پژوهشهای مدرسان و پژوهشگران مدرسه هنر و رسانه آینه می باشد و در کنار دوره های فصلی، دوره هایی ویژه مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز فرهنگی نیز در این مجموعه ارائه می شود که اطلاعات تکمیلی این دوره ها در سایت آینه موجود می باشد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>