سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر مرکز مستند سوره در بازدید از نمایشگاه «ایران نوشت»:

امروز در یک تهاجم همه‌جانبه فرهنگی هستیم/ همکاری برای مستند‌سازی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

yazdi

محسن یزدی گفت: این اقدام بزرگ برای ماندگاری و انتقال تجربیات نیاز به مستندسازی دارد و سعی می‌کنیم کمال همکاری را برای مستندسازی این حرکت عظیم ملی داشته باشیم.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی نمایشگاه «ایران نوشت»، محسن یزدی مدیر مرکز مستند سوره با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از محصولات عرضه شده بازدید نمود.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه نمایشگاه نوشت افزار برای فعالان فرهنگی الهام بخش است افزود: در بعضی فروشگاه ها که می رویم محصولات خارجی را مشاهده می بینیم احساس می کنیم در ایران نیستیم ولی نمایشگاه ایران نوشت یک دست محصولات ایرانی اسلامی است و رنگ بومی دارد و آدم اینجا احساس قرابت می کند.

یزدی با تاکید بر اینکه «ایران نوشت» ثابت کرد که حرکت های فرهنگی درست انجام پذیر است ابراز داشت: امروز در یک تهاجم همه جانبه هستیم و پول و توان ما نیز از آنها کمتر است ولی اگر بستر درست شکل بگیرد و ادامه پیدا کند مردم محصولات ایرانی را به محصولات غربی ترجیح می دهند.

مدیر مرکز مستند سوره با بیان اینکه این حرکت فرهنگی تا اعماق خانواده هایی که که حتی در ظاهر هم با ما قرابت ندارند نفوذ کرده است، افزود: تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی یک حرکت نو و جوان است و نیاز دارد اشکالات جزئی آن را رفع کنیم تا گستردگی مخاطب را بالا ببریم.

وی ادامه داد: کارهایی که هدف را غیر مستقیم به مخاطب می رساند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و بایستی با رفع مشکلات این نمایشگاه را تبدیل به بزرگترین و قوی ترین نمایشگاه نوشت افزار کرد.

یزدی با تاکید بر اینکه طرح و کیفیت محصولات از سطح کیفی بالایی برخوردار است افزود: رسانه ها باید این محصولات را معرفی و تبلیغ نمایند و رونق نمایشگاه نیاز به زمان دارد و باید استمرار یابد تا جای خود را در بازار پیدا کند و نیاز به سعه صدر داشت تا به نتیجه برسد.

رئیس مرکز مستند سوره در انتها خاطرنشان کرد: این اقدام بزرگ برای ماندگاری و انتقال تجربیات نیاز به مستندسازی دارد و سعی می‌کنیم کمال همکاری را برای مستندسازی این حرکت عظیم ملی داشته باشیم.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه «ایران نوشت» از دوم تا نوزدهم شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای خانواده ها می باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>