سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

قرارداد فیلم سینمایی «نفس» با سرگروه کوروش بسته شد

poster-nafas

قرارداد فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار با سر گروه سینمایی کوروش بسته شد و این فیلم سینمایی از تاریخ ۲۸ مهرماه روی پرده می رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»، قرارداد فیلم «نفس» با سر گروه سینمایی کوروش بسته شد و تازه ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ ۲۸ مهرماه روی پرده می رود.

شرکت نورتابان به عنوان یکی از تهیه کنندگان و پخش کننده فیلم «نفس» در آستانه اکران با رویکرد جدید تبلیغات این فیلم را آغاز کرده و از همه ظرفیت های تبلیغی به ویژه تبلیغات در فضای مجازی بهره برده است.

در همین راستا صفحه اینستاگرام فیلم سینمایی «نفس» به آدرس « nafas.movi » با رویکرد جدید تبلیغاتی به روز شده و تیم تبلیغاتی این اثر سینمایی در نظر دارند از همه ظرفیت های موجود در فضای مجازی برای تبلیغ و معرفی این فیلم بهره ببرند.

فیلم سینمایی «نفس» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی، سیمرغ بهترین نقش مکمل زن و در جشنواره جهانی فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. این فیلم توسط شرکت نورتابان، ابوذرمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>