سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «نوراستنی» در پردیس کوروش نمایش داده می‌شود

norasteni

فیلم سینمایی «نوراستنی» به کارگردانی امید توتونچی در روز نخست اکرانش در پردیس سینمایی کوروش به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این فیلم سینمایی ، «نوراستنی» از ۲۲ شهریور در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود و نخستین اکران این فیلم دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی کوروش خواهد بود.

این فیلم روایتگر زندگی شهریار، پسر جوانی است که در روابط اجتماعی اش دچار سو تفاهم هایی  مثل روابط خواهر-برادری و یا بددلی در ارتباطات عاطفی اش می شود که هر یک از این روابط،او را تنهاتراز قبل می کنند و…

پولاد مختاری ،مهسا محمدکاظم ،آسا رضاخانی، زهرا بهروزمنش ،سالار کریمخانی، محسن خوئینی ها ،آرش ماهان کیا در «نوراستنی» ایفای نقش می کنند.

امید توتونچی علاوه بر کارگردانی،نویسندگی،تهیه کنندگی و مدیریت تصویر برداری  و تدوین فیلم را بر عهده داشته است. محمدرضا نوریان،مجری طرح و مدیر تولید، علی غلامی، تصویربردار ،دستیار یک کارگردان ،برنامه ریز ومنشی صحنه و علیرضا منصوری ، صدابرداری و صداگذاری و بهناز شیربانی مشاور رسانه ای از جمله عوامل این فیلم هستند.

نامزد جایزه بزرگ جشنواره ورشو و نامزد جایزه استعداد جوان سینما در سال ۲۰۱۴ از جشنواره هامبورگ بخشی از موفقیت های این فیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>