سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۵ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

کتاب عکس و پوستر «چهل چراغ» رونمایی می‌شود/ «مسافر ری» در پردیس ملت

40cheragh-ketab

چهارمین روز از برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»، امروز ٢۶ شهریورماه با رونمایی از کتاب عکس و پوستر «چهل چراغ» آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»،‌ در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره دو فیلم سینمایی «مسافر ری» به کارگردانی داود میرباقری ساعت ١۴و «عصر روز دهم» ساخته مجتبی راعی ساعت ١۶ سالن شماره ٣ روی پرده می رود.

یکی از برنامه های ویژه در چهارمین روز از برگزاری این رویداد فرهنگی، به برگزاری کارگاه آموزش فیلم کوتاه با حضور احمد الستی اختصاص دارد. این کارگاه آموزشی راس ساعت ۱۸ با حضور هنرجویان سینما برگزار می شود.

از دیگر آثار سینمایی که در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره نمایش داده می شود، می توان به فیلم سینمایی «من و زیبا» ساخته فریدون حسن پور، انیمیشن سینمایی ، «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، فیلم مستند، «کربلا جغرافیای یک تاریخ » ساخته داریوش یاری اشاره کرد.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و حماسه اربعین، از تاریخ ۲۱ شهریور ماه در پردیس سینما ملت آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ شهریورماه در پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>