سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

بزرگداشت جمشید مشایخی در پردیس سینمایی تماشا برگزار می‌شود

bozorgdasht mashayekhi

به همت موسسه تصویرشهر بزرگداشت جمشید مشایخی در پردیس سینمایی تماشا واقع در جنوب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، همزمان با اکران عمومی فیلم «رفقای خوب» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید قاری زاده و به عنوان آخرین فعالیت سینمایی جمشید مشایخی، بزرگداشت این بازیگر صاحب نام سینمای ایران در پردیس سینمایی تماشا برگزار می شود.

در این مراسم که به همت موسسه تصویر شهر و با همراهی رسانه فیلمسازان برگزار می شود با حضور عوامل فیلم «رفقای خوب» و جمعی از سینماگران، از بیش از نیم قرن فعالیت سینمایی جمشید مشایخی تقدیر خواهد شد.

پردیس تماشا ساعت ۱۸روز جمعه دوم مهرماه میزبان این برنامه در حضور مردم جنوب غرب تهران خواهد بود.

جمشید مشایخی فعالیت سینمایی اش را با فیلم «خشت و آیینه» در سال ۱۳۴۴ آغاز کرد و تا کنون در نزدیک به صد فیلم به ایفای نقش پرداخته است که بسیاری از آنها از آثار ماندگار سینمای ایران محسوب می شوند.

شرکت برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای حضور در این مراسم در روز جمعه دوم مهرماه ساعت ۱۸ به پردیس سینمایی تماشا واقع در خیابان یافت آباد، بلوار مدائن مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>