سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مهر ۱۳۹۵ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

مستند نیمه بلند «همجا» به جشنواره سینماحقیقت می‌رود

hamja

مستند نیمه بلند «همجا» به کارگردانی مهدی قنواتی و تهیه کنندگی محمد کاظم بیات به جشنواره سینماحقیقت ارسال شد.

به گزارش سوره سینما ، فیلم مستند نیمه بلند «همجا» زندگی مردی بنام عبدالحسن را روایت می کند که یک روستا را برای خود وخانواده اش ساخته است. این روستا در جنوب ایران و استان بوشهر واقع شده است و درآمد اصلی آنها از راه کشاورزی و دامداری است .

روستا دارای یک حسنیه و یک مدرسه اختصاصی است که شاگردان مدرسه همگی خواهر و برادر هستند.عبدالحسن در طی این سالها توانسته است برای روستای خودش برق رسانی کند .او چهار زن و ۲۷ بچه دارد. فیلم به روابط بین اهالی روستا می پردازد.

این اولین مستند نیمه بلند مهدی قنواتی است که با فیلمبرداری صادق سوری و تدوین  امیر ادیب پرور  در شرکت فیلمسازی آهنگ تصویر تولید شده است.

دیگرعوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از مشاور : علی محمد قاسمی / اصلاح رنگ و نور : رضا تیموری / صدارگذاری : مهرشاد ملکوتی / مدیر تولید: عبدالحسن هدایتی / عکاس : جاوید تفضلی / گرافیست : امین منتظری / هماهنگی عسلویه و جم : محمد هوشمند / هماهنگی تهران: مریم بیات و زهره ترابی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>