سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۳۹۵ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

تازه‌ترین تیزر انیمیشن «ناسور» با صدای محسن چاوشی منتشر شد + فیلم

Nasoor_3

جدیدترین تیزر انیمیشن سینمایی «ناسور» در حالی در آستانه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان منتشر شد که در آن از قطعه‌ای با صدای محسن چاوشی استفاده شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، یکی از تیزرهای طراحی شده برای انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با بهره بردن از قطعه «ظهر عطش» با صدای محسن چاوشی رونمایی شد.

«ظهر عطش» از آلبوم «سلام آقا» محسن چاوشی با ترانه‌ای از محمدرضا آغاسی و آهنگسازی چاوشی است که سال ۹۲ و ویژه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) منتشر شده بود، از همین رو این تیزر هم بخش‌هایی از جنگ روز عاشورا را شامل می‌شود.

انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تازه‌ترین تیزر انیمیشن «ناسور» با صدای محسن چاوشی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>