سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

یادداشت محمد خزاعی در رثای درگذشت سعید کشن فلاح/ هنر انقلاب هرگز فراموشت نمی‌کند

khazayee-keshan

محمد خزاعی با انتشار متنی در رثای درگذشت سعید کشن فلاح هنرمند دغدغه‌مند هنر انقلاب و اسلام به اهالی هنر تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما ، متن یادداشت محمد خزاعی دبیر جشنواره مقاومت و تهیه کننده سینما برای درگذشت مرحوم سعید کشن فلاح به این شرح است:

« سعید جان

آرام بخواب. تاریخ معاصر و هنر انقلاب تو را هرگز فراموش نمی کند. در همه این سال ها تمام قد، مجاهدوار و محکم پای ارزش ها و اصولت ایستاده ای. در تنهایی ها، سختی ها، مخاطرات و چالش ها. حتی این اواخر وقتی جسمت از کشاکش دهر و خستگی ها به ستوه آمد و مریض شدی بازهم مقاومت کردی تا هماره در صحنه انقلاب و هنر بمانی، حضور داشته باشی، تاثیر بگذاری، کم نیاوردی، کم نگذاشتی و بی قرار بودی و ناآرام و همیشه در حال تلاش. دریغ نکردی از روح، جان و جسمت برای تعالی هنر انقلاب و نمایش اسلامی.

یادت می آید در همه جلسات فرهنگی و کمیسیون ها دغدغه انقلاب و بچه های انقلاب را داشتی و نگران تضعیف و یا انحراف جریان فرهنگی انقلاب بودی.  نامت بر تارک هنر این مرز بوم به نیکویی می درخشد و کم اند مردانی که هنر را با روح و جانشان پیوند زده باشند. حتی در سنگرهای مدیریت و دانشگاه. و یکی از بزرگ مردانی هنر انقلابی. یک قهرمان هنر.

حال، دیگر، وقتش رسیده است. آرام بخواب. نیازی نیست فریاد بکشی، بی تاب باشی و بغض کنی و … اینک، نوبت شاگردان توست استاد. »

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>