سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۳:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب
امروز صورت گرفت/

بازدید مقام معظم رهبری از غرفه انتشارات امیرکبیر

rahbar-namayeshgah-ketab

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز از غرفه انتشارات امیر کبیر در نمایشگاه کتاب دیدن کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در مصلی امام خمینی ونمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، دقایقی میهمان غرفه امیرکبیر بودند.

سوره سینما- رهبر انقلاب با حضور در غرفه‌های انتشارات و بازدید از آخرین کتاب‌های منتشر و عرضه شده در نمایشگاه کتاب دقایقی را نیز در انتشارات امیرکبیر گذراندند و ضمن تورق برخی آثار منتشر شده انتشارات امیرکبیر ،کتاب «در مکنون علامه طباطبایی» شرح حال زندگی آیت الله خوشوقت به ایشان هدیه شد.

سنت بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب در همه سال‌های اخیر برقرار بوده است و هر سال در روزهای آغازین شروع نمایشگاه کتاب رهبر معظم انقلاب با حضور در نمایشگاه از نزدیک با آخرین تحولات و اتفاقات دنیای کتاب و ادبیات آشنا می‌شوند. بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از ۱۱  اردیبهشت  لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره)، میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. این نمایشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ساعت ۲۱ برپاست و انتشارات امیرکبیر با همکاری شرکت نشر الکترونیک ایران، طی دوران برپایی نمایشگاه، در راهروی ۳۱، غرفه ۴۸ میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.