سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

حضور فیلم‌های کوتاه حوزه هنری در جشنواره ریور ایتالیا

IMG15530122

چهار فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری خردادماه امسال در جشنواره بین‌المللی ریور ایتالیا روی پرده می‌روند.

چهار فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری خردادماه امسال در جشنواره بین‌المللی ریور ایتالیا روی پرده می‌روند.

سوره سینما- مهر نوشت: مستند موکان به کارگردانی محمدعلی هاشم زهی و انیمشن‌های “قارقا” به کارگردانی زینب قربانی فریاد، “خواب‌زده” به کارگردانی حسن خراسانی و سکو به کارگردانی سلمان خورشیدی و امیر محمدزاده در بخش رقابتی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ریور با دیگر آثار به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره از ۷ تا ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۲ در پادوآ کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

مستند موکان درباره پیرمرد و پیرزنی تنها است که نخلستان و باغ کوچکی دارند. آنها فرزندی ندارند اما نخل‌ها را همچون فرزندان خود می‌دانند.

انیمیشن قارقا درباره بچه کلاغی است که متوجه می شود دوستان او هر کدام طلا و جواهری دارند اما او دست‌خالی است بنابراین تصمیم به دزدیدن طلا می گیرد اما ناکام می ماند تا اینکه متوجه گنبد طلایی امام رضا می شود…

انیمیشن خواب‌زده درباره کاروانی است که به سرکردگی پیرمردی خواب‌زده در حال حرکت است.

انیمیشن سکو درباره سال ۱۴۰۴ است و ایران دیگر نفت صادر نمی‌کند. روند تعطیلی سکوهای نفتی آغاز شده و این آغاز پایانی است برای کسی که تمامی عمر خود را در یک سکوی نفتی گذرانده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>