سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۵ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «دختر» در شبکه نمایش خانگی سوره توزیع شد

dokhtar

فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری میهمان خانه‌ها شد.

به گزارش سوره سینما ، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «دختر» در سطح کشور گفت: «دختر»  فیلمی است شریف و برای خانواده؛ فیلمی بی‌ادعا، ساده و سهل، اما ممتنع، که می‌کوشد دختر و پدری را از دل همین جامعه امروزی‌مان، آن گونه که هستند و می‌بینیمشان، تصویر کند.

«دختر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی از امروز توزیع شد.

دی وی دی فیلم سینمایی «دختر» شامل فیلم پشت صحنه وگالری عکس‌های صحنه و پشت صحنه می باشد که در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

dokhtar-cover

داستان فیلم «دختر» قصۀ پدری است به نام احمد عزیزی (با بازی فرهاد اصلانی) که با همسر و دو دخترش، ستاره و سمیرا، در آبادان زندگی می کند. احمد، در پالایشگاه آبادان مسئولیت دارد و روی دخترانش، به ویژه دختر کوچک، یعنی ستاره (ماهور الوند)، بسیار حساس است و این، اتفاق های بعدی فیلم را رقم می زند…

در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان ، مسعود سخایی، نیوشا مدبر، هدایت هاشمی، قربان نجفی، یاسمن معاوی ایفای نقش دارند.

کانال رسمی موسسه هنرهای تصویری سوره در تلگرام از طریق آدرس telegram.me/vacsoureh_com در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>