سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

دو چهره هنری دبیر تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت شدند

jashnvare-farhangi

یک بازیگر و یک آهنگساز با هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت همکاری می‌کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره، فرهاد قائمیان دبیر تخصصی بخش فیلم و بابک زرین دبیر تخصصی بخش موسیقی این جشنواره هستند.  سه دبیر دیگر این رویداد فرهنگی به زودی معرفی می‌شوند.

فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۴ است، این بازیگر بازی در فیلم‌های سینمایی «هیوا»، «شهر زیبا»، «استرداد»، «زندگی با چشمان بسته» و مجموعه‌های «وفا»، «تعبیر وارونه یک رویا» و … را در کارنامه دارد. قائمیان برای بازی در فیلم‌های «استرداد» و «هیوا» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فیلم فجر شده است.

بابک زرین آهنگساز متولد سال ۱۳۵۷ و دانش آموخته کنسرواتور تهران است، او با خواننده‌های مختلفی همکاری کرده و برای مجموعه‌های متعددی موسیقی متن ساخته است. ساخت موسیقی برای مجموعه‌های «معمای شاه»، «تبریز مه آلود»، «عاشقانه» و … بخشی از کارنامه حرفه‌ای این آهنگساز و تنظیم‌کننده است.  دو قطعه «ایران» و «وطنم» که با صدای سالار عقیلی اجرا شده‌اند، از محبوب‌ترین آثار این آهنگساز هستند.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، ۱۳ تا ۲۰ اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت www.festivalf.ir و کانال تلگرام @Radanews مراجعه کنند. دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی ٨١۴۵۵۵۵٣ پاسخگوی سوال‌های مخاطبان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>